_GOTOBOTTOM
 Community Forum: Denmark
Want to meet up with modelers in your country or region? This is the place.
1. afdeling, Kvartalskonkurrence Vest 2007
KrokoHunter
Visit this Community
Fyn, Denmark
Member Since: May 15, 2006
entire network: 179 Posts
KitMaker Network: 82 Posts
Posted: Saturday, March 03, 2007 - 04:42 PM UTC
Så kommer vi langt om længe i gang. Jeg beklager den lange ventetid, men der har været en masse ting i vejen, som har gjort, at det ikke har været muligt for mig at arrangere noget før nu.

Det er desværre også med meget kort varsel at invitationen kommer ud, men det er vel stadig bedre end at vi slet ikke afholder noget.


1. afdeling bliver afholdt ved Jan Klarbæk i Silkeborg, søndag d. 18/3, kl. 13.00-17.00

Jeg arbejder på, at der kommer til at ske noget spændende ud over konkurrencen. Info følger (forhåbentlig) senere. Ellers skulle der ligge et Bunkermuseum i nærheden, hvis dette skulle have interesse for nogen.


Jans adresse:

Jan Klarbæk
Ewaldsvej 36
8600 Silkeborg


I må meget gerne give mig et praj, hvis I dykker op. Bare så Jan ved hvor meget kage han skal bage ;-) ..... he he .... I kan praje mig på post (@) krokohunter (.) dk

Vel mødt .... håber vi får en hyggelig eftermiddag!

Cheers
Niels M. Frederiksen
KrokoHunter
Visit this Community
Fyn, Denmark
Member Since: May 15, 2006
entire network: 179 Posts
KitMaker Network: 82 Posts
Posted: Tuesday, March 06, 2007 - 03:08 PM UTC
Lidt mere info...

Rene Larsen kommer og fortæller lidt om Maschinen Krieger universet, samt fortæller/ viser lidt om figuresculpting.

Så vi håber at se en masse af jer til en hyggelig eftermiddag!

Cheers
Niels
MrMox
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: July 18, 2003
entire network: 3,377 Posts
KitMaker Network: 925 Posts
Posted: Monday, March 12, 2007 - 02:40 PM UTC
Hvis der er nogen der fare vild på vejen, så kan jeg fanges på 86 82 95 80 :-) -ellers kan www.krak.dk anbefales.

Nå, hvem kommer og har i noget spændende med ?

Jeg står klar med et BR52
 _GOTOTOP