_GOTOBOTTOM
 Community Forum: Belgium
Want to meet up with modelers in your country or region? This is the place.
Dragon: U.S. Rangers
Brunovds
Visit this Community
Antwerpen, Belgium
Member Since: November 05, 2006
entire network: 70 Posts
KitMaker Network: 0 Posts
Posted: Tuesday, December 12, 2006 - 09:09 PM UTC
Ik heb is een vraagje.

Ik heb onlangs een Dragon kit gekocht met 4 figuren in. het is de kit: US Rangers Normandy 1944 premium edition.

Op het eerste zicht was er niet al te veel moeilijks aan buiten dat het de meest gedetailleerde doos is die ik in m'n korte carriëre als modelbouwer gekocht heb. Er zit echter buiten de standaard plastiken delen een "Photo-etched parts fot gunsling and bag straps".

Er zit een korte aanwijzing in de doos van welke onderdelen je waar moet plakken maar er staat nergens iets op hoe ik die stukken moet gebruiken.

Nu zijn er hopelijk meerderemensen oner jullie hier wel al mee hebben gewerkt en die me kunnen helpen.

thx
kiwibelg
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: August 09, 2005
entire network: 939 Posts
KitMaker Network: 202 Posts
Posted: Wednesday, December 13, 2006 - 12:25 AM UTC
Hey Bruno,
Hier op Armorama hebben wij ons eigen Benelux forum.Als je helemaal boven kijken,ziet je AEROSCALE,ARMORAMA,HISTORICUS FORMA...op het eind BENELUX.Als je het nie vindt kijk here op BENELUX!
Greetz,den Kiwi
guygantic
Visit this Community
Antwerpen, Belgium
Member Since: August 19, 2006
entire network: 7,084 Posts
KitMaker Network: 21 Posts
Posted: Wednesday, December 13, 2006 - 04:54 PM UTC
Hallo Bruno, hopelijk zien we straks je posts verschijnen op het beneluxforum. De doos waarvan sprake, ken ik, maar heb ze zelf nog niet gebouwd, ik kan je dus niet direct antwoorden.
Waarschijnlijk bedoel je het gebruiken van de etched parts dat niet goed beschreven is ? Guy
jointhepit
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: May 14, 2006
entire network: 3,829 Posts
KitMaker Network: 48 Posts
Posted: Thursday, January 04, 2007 - 03:23 AM UTC
yo den bruno
geen probleem, gewoon plooien tot ie perfect zit dan vastlijmen met 10sec lijm of zapdinges
kom gerust deze vraag stellen op het beneluxforum
en zoek de desbetreffende wapens op via google afbeeldigen, dan zie alvast waar ze vast te kleven.
Veel geluk en plakt uw vingers nie vast hé

mvg Tha Pit
 _GOTOTOP