_GOTOBOTTOM
 Community Forum: Belgium
Want to meet up with modelers in your country or region? This is the place.
Ju 290
Mattcooke
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: December 30, 2005
entire network: 289 Posts
KitMaker Network: 0 Posts
Posted: Friday, September 29, 2006 - 06:46 PM UTC
Hallo iedereen,
ik heb mijn Ju 290 op Preflight gezet maar KiwiBelg zei dat ik het op de Benelux site moest ook zetten dus ben ik er mee bezig.Deze Ju 290 is de Revell Kit in 1/72.De camo was een experiment dat ik deed en ik vind dat het er nog goed uitkwam.Ik doe modelbouw al ongeveer twee jaar wanneer mijn moeder zei dat ik een hobby moest krijgen.Hier zijn de foto's:












Dit ben ik met mijn Ju 290 :


En hier is mijn werkplaats:




Ik hoop dat jullie het mooi vinden.Alstublieft geef mij responses.Ik hou van responses.
Daniel
guygantic
Visit this Community
Antwerpen, Belgium
Member Since: August 19, 2006
entire network: 7,084 Posts
KitMaker Network: 21 Posts
Posted: Friday, September 29, 2006 - 10:58 PM UTC
Hey vliegtuigbouwer,
Jouw moeder had groot gelijk dat jij maar eens een hobby moest zoeken.
Een jij had groot gelijk dat je met modelbouwen bent begonnen. Dat is een indrukwekkend model wat je daar hebt gebouwd, niet meteen het eenvoudigste, en met een ingewikkeld kleurenpatroon op de flanken, daar is lef voor nodig. Je hebt dat goed gedaan, en ik denk dat je een groot modelbouwer kan worden, als je regelmatig de forums bekijkt, en raad mag je ook altijd vragen. groetjes en gefeliciteerd met je model.
Guy
DannyVM
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: August 05, 2005
entire network: 1,503 Posts
KitMaker Network: 40 Posts
Posted: Saturday, September 30, 2006 - 06:06 AM UTC
Hoi Daniel,

ik ben uw foto ook tegengekomen op het forum van ARC, en het doet me plezier om u tegen het lijf te lopen hier op het Kitmaker forum.

Leuk om een mede vliegtuigbouwer hier in ons midden te hebben, daar ik ook een die hard luchtvaartfan ben.