_GOTOBOTTOM
 Community Forum: Belgium
Want to meet up with modelers in your country or region? This is the place.
Ju 290
Mattcooke
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: December 30, 2005
entire network: 289 Posts
KitMaker Network: 0 Posts
Posted: Friday, September 29, 2006 - 06:46 PM UTC
Hallo iedereen,
ik heb mijn Ju 290 op Preflight gezet maar KiwiBelg zei dat ik het op de Benelux site moest ook zetten dus ben ik er mee bezig.Deze Ju 290 is de Revell Kit in 1/72.De camo was een experiment dat ik deed en ik vind dat het er nog goed uitkwam.Ik doe modelbouw al ongeveer twee jaar wanneer mijn moeder zei dat ik een hobby moest krijgen.Hier zijn de foto's:












Dit ben ik met mijn Ju 290 :


En hier is mijn werkplaats:




Ik hoop dat jullie het mooi vinden.Alstublieft geef mij responses.Ik hou van responses.
Daniel
guygantic
Visit this Community
Antwerpen, Belgium
Member Since: August 19, 2006
entire network: 7,084 Posts
KitMaker Network: 21 Posts
Posted: Friday, September 29, 2006 - 10:58 PM UTC
Hey vliegtuigbouwer,
Jouw moeder had groot gelijk dat jij maar eens een hobby moest zoeken.
Een jij had groot gelijk dat je met modelbouwen bent begonnen. Dat is een indrukwekkend model wat je daar hebt gebouwd, niet meteen het eenvoudigste, en met een ingewikkeld kleurenpatroon op de flanken, daar is lef voor nodig. Je hebt dat goed gedaan, en ik denk dat je een groot modelbouwer kan worden, als je regelmatig de forums bekijkt, en raad mag je ook altijd vragen. groetjes en gefeliciteerd met je model.
Guy
DannyVM
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: August 05, 2005
entire network: 1,503 Posts
KitMaker Network: 40 Posts
Posted: Saturday, September 30, 2006 - 06:06 AM UTC
Hoi Daniel,

ik ben uw foto ook tegengekomen op het forum van ARC, en het doet me plezier om u tegen het lijf te lopen hier op het Kitmaker forum.

Leuk om een mede vliegtuigbouwer hier in ons midden te hebben, daar ik ook een die hard luchtvaartfan ben.

Allereerst, uw Junkers JU-290 ziet er zeer goed uit, mooi kleurenschema dat strak aangebracht is, ook de wheatering ziet er prima uit, onderkant lekker vuil, niet te veel en niet te weinig, juist genoeg.
Ik zie ook geen verzilvering op de decals, dus ook dit is mooi gedaan.
Een dikke proficiat.

Welk is uw volgend project Daniel??

Greetz

Danny
Mattcooke
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: December 30, 2005
entire network: 289 Posts
KitMaker Network: 0 Posts
Posted: Saturday, September 30, 2006 - 05:16 PM UTC
Bedankt Guy en Danny,
ja mijn volgend project is een dio met een Bf 109 die je ziet in de foto's van mijn werkplaats.Hier is een foto van de dio:

Ik ga nog de Bf 109 erbij doen plus een kubelwagen of schwimmwagen en nog een tiental figuren.Ik zal nog eens foto's op de site zetten wanneer ik meer progress heb.Bedankt voor jullie commentaar.

Daniel
jointhepit
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: May 14, 2006
entire network: 3,829 Posts
KitMaker Network: 48 Posts
Posted: Sunday, October 01, 2006 - 09:40 PM UTC


ja hallo, hoe oud zijde gij manneke?
Als ik zo oud was als gij, was ik allang content da'k de doos openkreeg :-) , laat staan zo'n mooi vliegtuig te bouwen, proficiat

enne zeg es tegen de mama da ge DRINGEND een nief bureau, lamp, vergrootglas, alléé den gansen bazaar moet hebben, kwestie van uw talent te bevorderen.
En als die weigert, dreig ermee om te stoppen met modelbouw, en bij "slechte" vrienden gaat gaan rondhangen, beginnen roken, drugs, alcool, niet verzekerd rijden, kleine diefstallen ,
en dat allemaal doordat ze geweigerd heeft:= new stuff gegarandeert!!

try on own risk

Mvg Forum Nut
Peter
Mattcooke
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: December 30, 2005
entire network: 289 Posts
KitMaker Network: 0 Posts
Posted: Sunday, October 01, 2006 - 11:26 PM UTC
Dank u Peter voor uw commentaar.Ja ik izt al lang te zagen voor een nieuw werkplaats maar komt er niets van.Ik werk nu in de kelder.Ze willen me verhuizen maar ze weten niet waar.Ik zal nog wat moeten zagen.

Daniel
Mattcooke
Visit this Community
Oost-Vlaanderen, Belgium
Member Since: December 30, 2005
entire network: 289 Posts
KitMaker Network: 0 Posts
Posted: Friday, October 13, 2006 - 05:02 PM UTC
Hi guys,

I finally put my plane up in my room and I thought I'd post some pics.Here they are.





Daniel
 _GOTOTOP