_GOTOBOTTOM
 Community Forum: Denmark
Want to meet up with modelers in your country or region? This is the place.
Endelig!
holmerz
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: January 02, 2006
entire network: 258 Posts
KitMaker Network: 134 Posts
Posted: Saturday, January 28, 2006 - 02:07 PM UTC
Så kom posten endelig med den længe ventede Italeri/Zvezda ISU-152. Og som Daniel nævner er det et rigtigt dårligt sæt. Pasformen er helt ude i skoven og det var nærmest umuligt, at samle skroget. Ligeledes er der på næsten alle dele overskydende styren fra støbningen. Jeg har lige taget et par billeder for at understrege hvor grelt det er.









Næste gang bliver det Dragon jeg køber, og jeg gider ikke at ofre et par Friulmodel bælter eller andre tilføjelsessæt på denne model.

Det' en ommer!
MrMox
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: July 18, 2003
entire network: 3,377 Posts
KitMaker Network: 925 Posts
Posted: Saturday, January 28, 2006 - 02:14 PM UTC
Nå ja, så ved du da hvad du skal lave de næste mange dage :-)

Hvis du ellers er til russiske skrumler, så kan Trumpeters KV serie klart anbefales! - der får du noget for meget småpenge!



holmerz
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: January 02, 2006
entire network: 258 Posts
KitMaker Network: 134 Posts
Posted: Saturday, January 28, 2006 - 02:30 PM UTC
Dage! ...uger :-)

Ja jeg har godt set, at Trumpeters sæt har fået gode anmeldelser.

Jeg har tænkt mig at mit næste projekt skulle være Trumpeters "sturer emil". Selvom det er et forholdsvist nyt sæt, så findes der adskillige opdateringssæt til denne model.
MrMox
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: July 18, 2003
entire network: 3,377 Posts
KitMaker Network: 925 Posts
Posted: Saturday, January 28, 2006 - 03:19 PM UTC
Jeg er stort set færdig medet af deres KV I sæt, det falder stort set sammen af sig selv -det er bestemt lige så godt som anmeldelserne antyder ... og prisen !

Den eneste mangel er lidt photoetch til motorristene, ellers synes jeg ikke der er behov for opdateringer - de medfølgende bælter i "link´n´lengt" er rigtigt gode, og vinylbælterne kan passende gives væk til en stakkel med et gammelt Tamiyasæt - btw,jeg har et sæt liggen hvis der er nogen der mangler ?

sonnyboy
Visit this Community
Denmark
Member Since: November 16, 2004
entire network: 473 Posts
KitMaker Network: 151 Posts
Posted: Saturday, January 28, 2006 - 05:10 PM UTC
ja ventetid er træls, når ens fingre bare vil have fat i et sæt. Ja der skal bruges lidt ekstra tid på ISU-152. Men Trumpeters KV-1 sæts er rigtige god som Jan også nævner. Bælterne i sættet er rigtige gode. Jeg har hørt og set nogle der bruger de bælter fra Trumpers Kv-sæt til ISU-152 i for Friu model bælter.
Jeg har arbejdet med den ekstrem grimme KV-2. Et Fantastisk fedt sæt Her er nogle, også hvor langt jeg er med min ISU-152. Men rigtigt godt arbejde indtil videre.





ps. du kan se KV-2 billederne i mit galleri, hvis du vil det.
holmerz
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: January 02, 2006
entire network: 258 Posts
KitMaker Network: 134 Posts
Posted: Saturday, January 28, 2006 - 05:33 PM UTC
Jeg kan se at du har haft bedre held end mig med at samle skroget på ISU-152'eren.

Din KV-2 ser rigtig godt ud, indtil videre. Specielt "wheatering effekterne" er rigtig gode.
Simon
Visit this Community
Kobenhavn, Denmark
Member Since: January 16, 2005
entire network: 878 Posts
KitMaker Network: 136 Posts
Posted: Sunday, January 29, 2006 - 12:04 AM UTC
Hej
Jeg føler med dig, Erik. Det er noget gennemført l... når tingene ikke passer sammen. OK med lidt filen og skæren her og der, men det der...det er næsten for useriøst for mig. Jeg går herefter udenom Italeri/Zvezda mht. russisk. Tak for tippet.

Simon
Hwa-Rang
Visit this Community
Kobenhavn, Denmark
Member Since: June 29, 2004
entire network: 6,760 Posts
KitMaker Network: 1,139 Posts
Posted: Sunday, January 29, 2006 - 06:58 PM UTC
Så fik du den endelig. Den har du ventet længe på. Det er ellers en gang seriøse grater du skal til, at arbejde med.
holmerz
Visit this Community
Aarhus, Denmark
Member Since: January 02, 2006
entire network: 258 Posts
KitMaker Network: 134 Posts
Posted: Sunday, January 29, 2006 - 10:22 PM UTC
ja så kom den. Jeg tror det bliver en øvemodel!
 _GOTOTOP