_GOTOBOTTOM
 Community Forum: Netherlands
Want to meet up with modelers in your country or region? This is the place.
Geen Oorlogsmuseum Overloon meer voor mij
OddBall84
Visit this Community
Netherlands
Member Since: May 20, 2015
entire network: 335 Posts
KitMaker Network: 45 Posts
Posted: Saturday, June 20, 2015 - 05:00 PM UTC
Zo mij zie je NOOIT meer in het museum laat staan bij een evenement met dank aan de museumdirecteur zelf.

Vanochtend wilden ik en mijn vader die op leeftijd is en diverse gezondheidsklachten heeft naar het modelbouwwinkeltje vlakbij het museum gaan zoals zo vaak, wil een staflid hem daar niet laten parkeren ookal zei hij zelf dat ze de parkeerplaats vlak aan de poort voor mensen zoals mijn vader gereserveerd hielden. Even verderop komen we meneer van den Dungen zelf tegen waar we ons beklag doen, na een aantal contactpogingen met eerder genoemd staflid krijgt hij hem eindelijk te pakken en geeft door dat het in orde is maar wilde mij apart laten parkeren enkele honderden meters verder. Op dit punt zei ik tegen meneer van den Dungen dat we het anders op gingen lossen en stapte uit mijn auto om mijn vader duidelijk te maken dat ik er schoon genoeg van had en we naar huis gingen.

WAARDELOOS.

Over gezondheidsklachten gesproken, dit was afgelopen week keer 5 binnen een paar jaar, hartklachten door oorlogsleed (Rotterdam) waar hij op deze leeftijd weer last van begint te krijgen in de vorm van nachtmerries en mede vandaag een plaats had willen geven. 9 december en 4 oktober vorig jaar staan er direct onder.

http://www.oozo.nl/hulpdiensten/venray/overige-kernen/wanssum/ambulance/2621848/ambulance-naar-gouverneur-houbenstraat-in-wanssum

Bijzonder hartelijk bedankt meneer van den Dungen!
Removed by original poster on 06/21/15 - 19:30:06 (GMT).
Paulinsibculo
Visit this Community
Overijssel, Netherlands
Member Since: July 01, 2010
entire network: 1,322 Posts
KitMaker Network: 74 Posts
Posted: Wednesday, April 06, 2016 - 10:27 PM UTC
.............Echt wat voor dit forum!
 _GOTOTOP